Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 15, 2014
Image Size
478 KB
Resolution
1123×794
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
242
Favourites
19 (who?)
Comments
35
×
Boyz by Pinkaila Boyz by Pinkaila
More busty busts :heart: of ma boys who I need to draw more X’D (seriously. I find myself doodling and thinking about my girls all the time, asdfghjkl, MUST FIX!!)

Andrew = Mr Can-dish-sh!t-but-can’t-take it.
Joey = Mr Nice-but-know-it-all.
Scott = Mr buff-but-soft-as-fluff.
Summer = Mr outgoing-but-awkward. And yeah, he probably just saw a pen!s :U

Don’t mind Karl. He’s just plotting the best way to murder Joey o3o

And err, Nomemon (nommy-mon) is a totally original in-comic comic about weird animals that you capture and train to defeat the crap outta other people’s weird animals?? :dummy: *sued by Nintendo*

Hope you love it :la:
Characters/Emerald High/Artwork © Pinkaila 2014

Critiques NOT desired
Add a Comment:
 
:icondatumshark:
DatumShark Featured By Owner Jul 2, 2014  Hobbyist Digital Artist
ANDDREWWWWW. Dark-skinned boys who wear pink and purple or any kind of color that's deemed "feminine" are totes my fave because pink always fits them sooo well, and he is no exception *u* he looks so pretty omg :''D And Scott looks like a total cutie right here, I cannot even ;v; He looks so sweet, and he has such a cute necklace too omg I just now noticed that :'D Summer is totes one of my personal favies; you pull him off so well. It's a pain to always see awkward characters that are hella shy and timid; people must realize you can be awkward and outgoing at the same time! :V But for reals tho, Summer is hella cute, and I love that his eyes and hair match. I don't even know how to describe it, but his soft brown eyes complements him XD
Jooeeyyy should get a restraining order on Karl someday for his own sake :dummy: But omg, the expression fits him so well. His attire is so accurate for him too omfg, loving the Pokemon reference X'D The cap is such a nice touch too; reminds me of Ash Ketchum, which would fit Joey so well XD
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Jul 6, 2014  Hobbyist Digital Artist
Lolol, hell yes to boys in girly colors <333 who deemed pink a girls color anyway? >8D madness~~

HA, so very true X'D known plenty strange, awkward but loud people in my life :XD: certainly inspiring, ffff!!

Yep. Karl will definetely murder him in his sleep one day :icon0u0plz:
LOL, Joey's design's surely subconsciously based on Pokemon trainers X'D gotta love caps and fingerless gloooves nom <33

Thanks so so much Hayley!! :icontearplz: so happy you like these :tighthug: <333
Reply
:iconkaristal:
Karistal Featured By Owner Apr 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
ANDREW! It's been 5ever since I seen yo evil ass around here o3o Scott's still adorable as hell, Summer is still a cutie, Joey is still fluffy and Karl is still trying to fucking kill him :la: ALL IS RIGHT WITH THE WORLD!!!!
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Apr 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
IKR?? 8'D I epic fail to draw hiiiim ;u;......... or just, anyone apart from my mains ones OTL ffffff~

LOOOOL, hell yeah it is!! :iconfuckyeaplz: until I decide......................... to change all that >8D mwhahahhah!!
Reply
:iconatlantihero-kyoxei:
Atlantihero-Kyoxei Featured By Owner Apr 14, 2014   Digital Artist
Cute style! ^^
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Apr 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
Oh thank you ;u; <333
Reply
:iconskellez:
Skellez Featured By Owner Mar 27, 2014  Hobbyist Artist
Ah, they all look so colourful together!! Well you have a colourful and varied cast in general might I add! xD I really adore all their expressions <3 and of course spastic little Karl there in the corner is just epic!! x'D He really really doesn't like Joey!! hahah! I really dig your twist on pokemon in your universe as 'Nomemon' very creative! :p He does look rather proud with whatever point he's trying to express here!! xD he's totally adorable! :p <3
Oh my Summer looks like he's seen a ghost, or well..a penis...a ghost penis? anyways he has such a vibrant and unique design! Scott looks cute, he almost looks like he's flirting or something here hehe xD And Andrew's pose just looks so so cool!! something about the angle you drew him on and that cocky look he has on his face! and I love your little descriptions about them in the comment section hahah! Your busts are so awesome and expressive I loves them! I'm totally inspired to do some busts too now!! xD 

Your shading just keeps getting better with everything you do! and oh wow I love how distinct and different their facial features are from each other! like Scott's eyebrow and Summer's long face shape! fantastic job with these! Always love seeing your cast of course!! :heart: :D 
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Apr 6, 2014  Hobbyist Digital Artist
Colorful? My cast/art? Nooooooo 8D............. LOL, I'm sure I'm gonna blind my watchers one day :XD:

Hehe, indeed, Joey the know-it-all <33 and PFFFT, now I can totally imagine Summer seeing ghostly naked guys in the locker rooms 8D... hell, maybe the locker room IS haunted eue...... such a good idea~ *notes down*

YOU MUST DO BUSTS YES ASDFGHJK <333 will be so cool!!

Thank you thank you Kelly ;u; you sweetheart!! :heart:
Reply
:iconskellez:
Skellez Featured By Owner May 19, 2014  Hobbyist Artist
LOL we can both blind them together! xD 

Yup <3 ^_^ HAHAH YES! That would make an awesome EH plot concept me thinks! xD I'm sure Jason would see 'ghosts of naked dudes in the locker room' as a not scary thing though hehe ;D 

heheh I hope to sometime! >3<

You're welcome!! as are you Amy! :heart: 
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner May 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
YAY!! 8D

Fffffff, indeed X'D if Jason mentioned naked ghost guys to Sammi he's just dismiss it as attention seeking bullsh :XD: as usual~~~

Nom <333
Reply
:iconskellez:
Skellez Featured By Owner May 29, 2014  Hobbyist Artist
HAHAHA! That's hilarious! xD <3
Reply
:iconmoodybeatlegirl:
MoodyBeatleGirl Featured By Owner Mar 20, 2014  Student Digital Artist
I just love how original your characters are!! ;w; ;w; :heart: It's so amazing! Summer's probably my fave! :la:
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Mar 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
Baaaw, you've honestly just made my day :icontearplz: thanks so much!! <333

OH, BTW, I read your comic from the start a few days ago X'D it's simply epiiiiicccccc *u*... love Ara~
Reply
:iconmoodybeatlegirl:
MoodyBeatleGirl Featured By Owner Mar 22, 2014  Student Digital Artist
You're very welcome!! :D :D

and awesome!!! :la: :heart: I'm so glad that you're enjoying it! :dance:
Reply
:iconmauve-butterfly:
mauve-butterfly Featured By Owner Mar 17, 2014
love them lootttts!!:iconepiclaplz: they look so cutee!! good work!!:love:
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
Baaw, thank yoou!! :la:
Reply
:iconladyloriel:
LadyLoriel Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist General Artist
I must ask... Did Daisy give Scott that necklace? Just looks like something she would give someone XD
And damn Karl! Put that gun away you silly guy!
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
LOL, now you mention X'D probably yes!! I was gonna color it white... but yellow's his color >u>

Pfffft, I bet it's a water gun :iconicameplz:....... unless he found it in his sister's room. Then yes. It's a real gun.
:iconiepiccameplz: everyone will be dead now~
Reply
:iconladyloriel:
LadyLoriel Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist General Artist
He rocks yellow ;D

Oh dear lord... And then Karl will be dead when his sis finds out XD
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
Mellow yellow >3<

PRECISELY :iconimhappyplz: happy ever after, the end~
Reply
:iconladyloriel:
LadyLoriel Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist General Artist
Oh dear lord XD
Reply
:icondigigirl-8th-kari:
Digigirl-8th-kari Featured By Owner Mar 15, 2014  Student Digital Artist
Easy Karl...  but OMG!!
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
He's just lost his mind, is all :3
Hehe~
Reply
:icondigigirl-8th-kari:
Digigirl-8th-kari Featured By Owner Mar 20, 2014  Student Digital Artist
I know, I still love him
Reply
:iconspeedeh:
Speedeh Featured By Owner Mar 15, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Karl is actually going to give me nightmares. WHAT HAVE YOU DONE TO ME AMYY

but omf your busts I just ADORE them ;3; and your colouring is so detailed and perfect now, I love it! <3

srsly Andrew is my fave, he's just totally my kinda guy. idk why I love jerks, but I do, and his appearance is gorgeous. always wanting to see moar busts... ;D and it's nice to see more of the background cast! 8D
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
MWHAHHAHHAA :3 he gonna kill you in your sleep~~~
LOL. 

Thank yooous Nelly ;3; <333
Hehe, strange really XD I just remembered YOU drew Andrew, Joey and Scott busts... subconscious influence hell yes >:3

Baaw indeed, will try to draw more busties >3< (or just more Andrew ahuu)
Reply
:icontylon:
Tylon Featured By Owner Mar 15, 2014  Professional Artist
I really love the expressions and your coloring style! :) They all look so unique!

Great work. I miss seeing your art. 
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
Oh thank yooou ;u; <333

Baaaw, I miss you/your art too :'D how've you been?? >u<
Reply
:iconkd8lmno:
kd8lmno Featured By Owner Mar 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
I really am loving these a lot! You draw your busts so incredibly well, and as I probably wrote to you before, you put so much expression and life into them. That, and it lets us, as the viewers, focus more on their facial details and whatnot. :nod: I really must commend you for how far you've come along in drawing your expressions, different facial details, and body language. It matches perfectly with your unique and varied cast of characters. :D I love how diverse they look, and how you can tell so much about their character.

The little Karl trying to murder Joey is just hilarious. xD Oh my, he looks so enraged. I really am intrigued to see where this Joey/Amilia/Karl thing goes, actually. Anyway, I love how smug and snarky Andrew looks. xD Scott looks like a bashful, shy sweetheart. :aww: He looks really good in neon green! Bwahahaha, I love how shocked, yet confused Summer looks. xD I really love his looks a lot! Such a lovely shade his hair is. And Joey looks like he's boasting about something to which he's rather knowledgeable on, which is likely Nomèmon. XD I love the name and the Nomèball symbol on his hoodie. XD

Colouring, shading, attention to detail, and construction are up to your usual standards. I love how you're improving at such a rapid pace and I commend you for pushing the envelope so much. Overall, these are well done! Excellent composition! :clap:
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
Asdfghjkl, endless thank yous ;u; <333 appreciate your kind comments so so much :icontearplz:

Lol, no idea what's gonna happen with Joey and Karl X'D but I imagine Amilia'll choose Karl eventually >u> since (somehow) he cares more about her than Joey does <u< hehe~
Reply
:iconroreri:
Roreri Featured By Owner Mar 15, 2014  Student Digital Artist
I love Karl so much omg!
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Mar 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
Really? 8'D but what if he accidentally shoots at you??
Reply
:iconroreri:
Roreri Featured By Owner Mar 28, 2014  Student Digital Artist
I'll still love hiM! He's just too quirky OuO
Reply
:iconpinkaila:
Pinkaila Featured By Owner Apr 6, 2014  Hobbyist Digital Artist
Kwirky Karl ouo lolol~
Reply
:iconroreri:
Roreri Featured By Owner Apr 7, 2014  Student Digital Artist
Lol what a cute goof!
Reply
Add a Comment: